Shop Forum More Submit  Join Login
Fortune Cookie Prize by yuzukko Fortune Cookie Prize by yuzukko
Collab with ~RA909

Let's see... I did the critter monsters lineart with the sharpie teeth lol and the rest of the ghosts and CG done by him!

****
Visit my etsy shop for more artworks for sale: [link]
Add a Comment:
 
:iconpotato-sack:
potato-sack Featured By Owner Nov 26, 2006
it reminds me of candy! or a creepy cartoon :D neato. (this is a cameo appearance)
Reply
:iconyuzukko:
yuzukko Featured By Owner Nov 26, 2006   Traditional Artist
haha thanks! how about considering fulltime cameo appearance?
Reply
:iconpotato-sack:
potato-sack Featured By Owner Nov 28, 2006
then it wouldn't be cameo! i have some time though so i'm goin to make an effort to stick around :D
Reply
:iconyuzukko:
yuzukko Featured By Owner Nov 28, 2006   Traditional Artist
that's why i'm recommending fulltime :D
Reply
:iconrobertcheeks:
RobertCHEEKS Featured By Owner Oct 26, 2006  Hobbyist General Artist
WOAH! This is so cool.
It would look ace on a T-Shirt.
=)
Reply
:iconyuzukko:
yuzukko Featured By Owner Oct 27, 2006   Traditional Artist
haha thanks alot! glad u like this :handshake:
Reply
:iconrobertcheeks:
RobertCHEEKS Featured By Owner Oct 27, 2006  Hobbyist General Artist
No problem =)
Reply
:iconzabelita:
zabelita Featured By Owner Sep 1, 2006
Wow! o______o
Reply
:iconliquidevolution:
liquidevolution Featured By Owner Aug 28, 2006
pretty fun! i likeit a lot.
Reply
:iconyuzukko:
yuzukko Featured By Owner Aug 29, 2006   Traditional Artist
thanks glad u like :D
Reply
:iconliquidevolution:
liquidevolution Featured By Owner Aug 30, 2006
thanks to you for create such a nice character and combine all those colors... it's an original way to do... great for ya :D
Reply
:iconmykola31:
Mykola31 Featured By Owner Aug 27, 2006
I love this so much.. the kickers are the piano roll, the expresions, and how the pink & yellow highlights mix with teal shadows!!
Reply
:iconyuzukko:
yuzukko Featured By Owner Aug 29, 2006   Traditional Artist
hey thanks alot glad u like!
Reply
:iconevfrosyne:
Evfrosyne Featured By Owner Aug 25, 2006
I think my brain just melted from the cuteness...
Reply
:iconyuzukko:
yuzukko Featured By Owner Aug 29, 2006   Traditional Artist
haha recover soon and thanks :)
Reply
:icontomasbrechler:
tomasbrechler Featured By Owner Aug 24, 2006
great work :clap:
Reply
:iconyuzukko:
yuzukko Featured By Owner Aug 29, 2006   Traditional Artist
why thank ya :)
Reply
:iconred-revolver:
Red-Revolver Featured By Owner Aug 22, 2006
oh my god i didnt read the description at first and i saw it on RA909's i was like "GASP!! ART THEIF!" ... and then i read it and said "....oh."


anyways, lol, wow you guys make a great team. everything looks scary and cute at the same time, and the colors are amazing! great job!
Reply
:iconyuzukko:
yuzukko Featured By Owner Aug 23, 2006   Traditional Artist
hahaa ya gave me a scare over there :) thanks for commenting appreciate it :D
Reply
:iconra909:
RA909 Featured By Owner Aug 24, 2006  Professional Digital Artist
haha whaa she tot ya ripped me tsk tsk we colabbbed tis not rippping lol :smooch: and if u rip me i'll allow it haha
Reply
:iconmirh:
Mirh Featured By Owner Aug 22, 2006
The monster cloud! It's the monster cloud! It's SO CUTE. the whole picture is on acid. I just love those crazy colours, your collabs are always so nice and full of life and popart-ish colours and crack! :heart:
Reply
:iconyuzukko:
yuzukko Featured By Owner Aug 23, 2006   Traditional Artist
haha yea its the monster cloud that eats people who are lazy lol its to remind me to get off my lazy ass =P thank ya dear :hug:
Reply
:iconmirh:
Mirh Featured By Owner Aug 23, 2006
Oh, a flesh-eating monster cloud, wicked! :heart:
Reply
:iconra909:
RA909 Featured By Owner Aug 22, 2006  Professional Digital Artist
Reply
:iconyuzukko:
yuzukko Featured By Owner Aug 22, 2006   Traditional Artist
thunkies :smooch:
Reply
:iconra909:
RA909 Featured By Owner Aug 22, 2006  Professional Digital Artist
no prob babycakes :glomp: :smooch:
Reply
:iconyuzukko:
yuzukko Featured By Owner Aug 22, 2006   Traditional Artist
iggy's halfway too and sleep ard the clock and I dont love anyone lol
Reply
:iconkarasunokazu:
Karasunokazu Featured By Owner Aug 22, 2006  Professional Traditional Artist
Crazy shit!

I feel like I've had too much peyote at the Mexican Day of the Dead. *falls over*
Reply
:iconyuzukko:
yuzukko Featured By Owner Aug 23, 2006   Traditional Artist
hahaha sorry about that lol and thanks ^^
Reply
:iconmasako87:
masako87 Featured By Owner Aug 22, 2006
AWESOMENESS. :D
Reply
:iconyuzukko:
yuzukko Featured By Owner Aug 23, 2006   Traditional Artist
thank ya much :)
Reply
:iconferiowind:
FerioWind Featured By Owner Aug 21, 2006  Professional Filmographer
Woo, nice!
Reply
:iconyuzukko:
yuzukko Featured By Owner Aug 23, 2006   Traditional Artist
why thank you! ^^
Reply
:iconthe-good-times:
the-good-times Featured By Owner Aug 21, 2006
oooh this is nice :D
Reply
:iconyuzukko:
yuzukko Featured By Owner Aug 23, 2006   Traditional Artist
haha thanks :)
Reply
:iconbexa:
bexa Featured By Owner Aug 21, 2006   Photographer
the hues really do compliment each other well

and yes thats some fortune

:)
Reply
:iconyuzukko:
yuzukko Featured By Owner Aug 23, 2006   Traditional Artist
:D thank you lol
Reply
:icontachiik:
tachiik Featured By Owner Aug 21, 2006
HOLY CRAP ^_^ that's some fortune.
Reply
:iconyuzukko:
yuzukko Featured By Owner Aug 23, 2006   Traditional Artist
^^ yea misfortune for bad pple.. oh and happy 7th month lol
Reply
:icontachiik:
tachiik Featured By Owner Aug 25, 2006
happy 7th month? ^^
Reply
:iconamnesiac-:
Amnesiac- Featured By Owner Aug 21, 2006
This looks fabulous! I love the characters, and the colors that you've used! It looks cute in a psychotic way, just the way I like it :D !
Reply
:iconyuzukko:
yuzukko Featured By Owner Aug 23, 2006   Traditional Artist
why thank you glad u like!
Reply
:icontapueki2025:
tapueki2025 Featured By Owner Aug 21, 2006
These colors make me smile super big!
Reply
:iconyuzukko:
yuzukko Featured By Owner Aug 23, 2006   Traditional Artist
haha yay glad to make your day :D
Reply
:icontapueki2025:
tapueki2025 Featured By Owner Aug 24, 2006
mhm thanx!
Reply
:iconlaughingorc:
LaughingOrc Featured By Owner Aug 21, 2006  Hobbyist Photographer
Wow! I always love your colour combinations and slick style..... and this is no exception. Those little critters have so much personality, and just work great together in that composition. Great work as usual.
Reply
:iconyuzukko:
yuzukko Featured By Owner Aug 23, 2006   Traditional Artist
thank you mucho :)
Reply
:iconra909:
RA909 Featured By Owner Aug 21, 2006  Professional Digital Artist
hava smooch critter girl :smooch: hehe
Reply
:iconyuzukko:
yuzukko Featured By Owner Aug 23, 2006   Traditional Artist
thunkies lol HAHAHAA loookit the mood emotes lol and have a balloon
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 21, 2006
Image Size
382 KB
Resolution
717×939
Thumb

Stats

Views
6,965
Favourites
204 (who?)
Comments
49
×